La propera setmana, del 24 febrer al 2 de març, dues professores del Balàfia, Marta Roldán i Xus Tur, visitaran l’Scuola Media Ugo Foscolo a Torino en unes jornades d’aprenentatge per observació de bones pràctiques.

Allí participaran en les classes dels alumnes italians i tendran reunions per a tractar temes com l’atenció a la diversitat, l’organització  del centre, clubs de conversa en anglès, organització de diades esportives, ús de les noves tecnologies i preparació d’un projecte d’intercanvi amb alumnes (ERASMUS+ KA2)

Seran uns dies intensos i  esperam que profitosos, que formen part del programa Eramus+ KA1 que tenim aquest curs a l’IES Balàfia.  Es tracta d’un programa de formació internacional de professorat en noves didàctiques i metodologies per tal de fer cada vegada millor la nostra feina.