Us recordem que per a realitzar la sol·licitud d’admissió als cicles formatius presencials (Formació Bàsica Professional, Cicles Formatius de Grau mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior) teniu del dia 1 al 29 de juny.

En el següent enllaç trobareu el model de sol·licitud i altres documents que heu d’adjuntar:

En el següent enllaç trobareu el calendari del procés d’admissió:

El Vicerectorat d'Estudiants, a través del Programa d'orientació i transició a la Universitat (PortUIB) organitza dos Campus d'Estiu, el XI Campus Cientificotècnic i el I Campus Humanisticosocial.

L'objectiu principal del Campus Cientificotècnic és fomentar l'interès per la ciència, la tecnologia i la innovació entre els estudiants de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de les Illes Balears i fomentar l'interès pels estudis d'humanitats i ciències socials entre els estudiants de 1r de batxillerat, en el cas del Campus Humanísticosocial.

Teniu més informació als següents enllaços:

S'han convocat les proves d'accés a la universitat 2018.

Podeu trobar més informació sobre les proves al següent enllaç.

Logo FSE

Què és l'FSE?

El Fons Social Europeu (FSE) és el principal instrument amb el qual Europa dóna suport a la creació d’ocupació, ajuda les persones a aconseguir millors llocs de treball i garanteix oportunitats laborals més justes per a tots els ciutadans de la UE. Per això, l'FSE inverteix en capital humà europeu: treballadors, joves i totes aquelles persones que cerquen feina. El finançament de l'FSE, que ascendeix a 10.000 milions d’euros a l’any, millora les perspectives laborals de milions d’europeus, especialment d’aquells que tenen dificultats per trobar feina.

Cada any, l'FSE ajuda milions d’europeus a adquirir nous coneixements, a trobar millors feines i, en definitiva, a millorar les seves vides.

Quins objectius pretén assolir?

En l’article 9 del Reglament (UE) núm. 1303/2013 trobam, entre els objectius: “Invertir en educació, formació i formació professional per a l’adquisició de capacitats i un aprenentatge permanent”.

A la prioritat d’inversió 10.4 es posa de manifest la millora de l’adequació al mercat de treball dels sistemes d’educació i formació, facilitant la transició de l’educació al treball i reforçant els sistemes d’ensenyament i formació professional, a més de la seva qualitat. La millora també es fa efectiva a través de mecanismes d’anticipació de les necessitats en matèria de competències, l’adaptació dels programes d’estudis i la creació i el desenvolupament de sistemes d’aprenentatge en un entorn laboral, inclosos els sistemes de formació dual i els programes de pràctiques.

Avui, els nostres alumnes han pogut assistir a diferents xerrades per informar-se de l'oferta d'optatives i dels seus continguts i poder així fer una tria més conscient de les diferents optatives que podran cursar al centre el curs escolar vinent.

També hem gaudit de la visita d'antics alumnes que ens han contat la seva experiència universitària.

Us compartim aquí algunes fotos.