Relació de llibres de text del curs 2018-19:

Llibres de text 1r ESO

Llibres de text 2n ESO

Llibres de text 3r ESO

Llibres de text 4t ESO

Llibres de text 1r BAT

Llibres de text 2n BAT

Llibres de text CCFF

A Fp Bàsica no hi ha llibres.

Demà divendres dia 22 de juny de 2018, a les 9.00h s'entregaran les notes finals. Els pares i mares podeu acompanyar els vostres fills o filles a la recollida de notes. En cas que no vengueu, heu de fer una autorització per tal que el tutor pugui entregar les notes als vostres fills sense la vostra presència si sou alumnes de 1r o 2n d'ESO.

L’autobús passarà per l’aturada una hora més tard de l'horari habitual i la sortida del centre serà a les 11:30h.

Encara que les notes s’entregaran per ordre d’arribada, per evitar una espera massa llarga us recomanam que aquells alumnes amb llinatges compresos entre la A i la G venguin a les 9:30h; entre la H i la M a les 10h; entre la N i la S a les 10:30h i entre la T i la Z a les 11h.

Si voleu parlar amb algun professor/a o si voleu aclarir qualsevol dubte, tot el professorat serà al centre, el mateix dimecres de 9:00h. a 12:30h. Com sempre, esperam la vostra assistència i participació!

Atentament,

La directora Margalida Marí Tur.

Sant Llorenç de Balàfia, 20 de juny de 2018