Demà, dia 7 de març de 2018, a la Seu universitària d'Eivissa i Formentera,

• A les 18 hores: xerrada «El meu fill o filla acaba l'ESO. Què pot fer?», adreçada a pares i mares d’estudiants de tercer i quart d’ESO, a càrrec dels tècnics del Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB) i de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat.
  • A les 19 hores: activitats de ciència i tecnologia Ciència per a Tothom. Es duran a terme activitats relacionades amb la Física i la Química i el taller sobre el joc digital entreREDes, oberts a l’alumnat de primària i secundària, com també al públic en general.

El departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja organitza  l' Escola de pares i mares: l'adolescència dirigida a totes aquelles famílies que teniu fills adolescents. Aquesta escola és gratuïta i serà impartida pels tècnics del CEPCA els dies 13, 15, 20, 22 i 27 de febrer de 9 a 11h a l'IES Balàfia.

Les inscripcions s'han de fer abans del 2 de febrer, lliurant la butlleta d'inscripció adjunta al centre o enviant un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

ANIMAU-VOS A PARTICIPAR-HI!

Més informació

Per a tots els alumnes que haveu de recuperar alguna matèria pendent, aquí teniu el calendari de les proves, amb l'hora i lloc de l'examen.

Ànims!

Calendari proves avaluació pendents

L'Ajuntament de Santa Eulàlia organitza cursos de català per a adults (dates dels cursos del 5 de febrer al 16 de maig).

Les inscripcions són del 8 al 31 de gener de 2018 i es poden realitzar a la Biblioteca Municipal de Santa Eulàlia, al Centre Cultural de Jesús o al Centre Cultural de Puig d'en Valls.

Més informació al Tel. 629 557 885.

Demà, dia 22 de desembre, l'APIMA convidarà a una xocolatada i hi haurà diversos punts de venda dels alumnes de 4t per recollir sous pel seu viatge d'estudis.

Recordau també que com cada any s'ha organitzat una recollida d'aliments i que fins demà mateix podeu fer les vostres aportacions.

Bones festes!