Aquí podeu consultar el llistat definitiu a les proves lliures d'FP:

- llistat d'admesos

- llistat d'exclosos

Als següents enllaços podeu consultar el llistat d'admesos i exclosos a les proves lliures de FP:

Admesos.

Exclosos.

L'IES Balàfia es complau a convidar-vos a la jornada de portes obertes de l'FP que tindrà lloc al centre el dimecres 18 d'abril de 9 a 13.30 hores.

Els alumnes de 1r curs de Cicle Formatiu i els de Formació Professional Bàsica, junt amb el professorat corresponent, us explicaran les diferents activitats que es fan, les seves experiències i podreu realitzar alguna activitat de les que realitzem a classe.

Esperem la vostra participació!

Ahir, dijous 15 de febrer, els nostres alumnes del Cicle Formatiu en Serveis de Restauració i de Formació Professional Bàsica en Cuina i Restauració varen tenir la possibilitat de mostrar la seva formació a empresaris del sector hoteler i de la restauració, els quals varen poder conèixer també les nostres instal·lacions i observar com els nostres alumnes desenvolupen les seves habilitats culinàries.

Diario de Ibiza

Periódico de Ibiza

El nostre centre ofereix el Cicle Formatiu de grau mitjà en Serveis de Restauració. En aquest cicle aprendràs com és la feina d'un cambrer professional, mòdul de coctelería, de serveis especials, de cafeteria, anglès, etc.... i podràs fer 420 hores de pràctiques en empreses del sector a final del segon curs.

Les preinscripcions es podran realitzar al centre del 5 al 30 de juny (El calendari del procés d'admissió el podeu consultar aquí.)

Per qualsevol dubte o informació dirigiu-vos al centre i demaneu pel professorat de FP, estarem encantats d'atendre-vos!

Beatriz López (Cap de Departament)

Miquel Gomila

Jaume Llompart