Ja fa dies que la Comissió de Convivència i diversos departaments del centre treballaven en  la preparació d’activitats i tallers per al dia  per a la eliminació de la violncia de gènere,  i el dia ha arribat!

Al llarg del matí tots el grups han anat passant pels diferents tallers:

•           Tenyit de bosses de tela  amb lemes contra la violència de gènere.
  •           Aula interactiva on s’han pogut visionar curmetratges i fer activitats.
  •           Concurs Passa Paraula on s’han repassat conceptes i paraules relatives al tema del dia.
  •           Venda de dolços per a recaptar fons per als pisos d’acollida de dones maltractades  i també recollida de joguines per als infants que viuen en aquestos pisos.
  •           Performance preparada per alumnes de batxillerat a la qual han assistit alumnes de 1r d’ESO.

Tot això ha estat avui, però  els alumnes ja porten dies reflexionant  sobre aquesta  xacra de la nostra societat,  preparant cartells, elaborant els dolços per a la seva venda,etc…

Moltes gràcies a tos els que han participat en l’elaboració del programa i als alumnes que hi han participat. Esperem que aviat no ens calgui tenir un dia per recordar que moltes dones i nenes pateixen violència de gènere.

Demà us mostrarem més imatges!