En motiu del dia de la dona, els alumnes de l'IES Balàfia des de les diferents assignatures han treballat amb dones importants en el seu àmbit i aquest ha estat el resultat:

El projecte tutoria entre iguals pretén:

• Facilitar el procés d’integració dels nous alumnes (primer curs de secundària) al centre educatiu.
  • Fomentar una bona convivència al centre entre l’alumnat de l’ESO .
  •  Actuar com a mesura preventiva contra la violència i l’assetjament escolar a educació secundària.

Els alumnes de 3r d'ESO han rebut una formació per tal de poder acompanyar i fer de guia als alumnes que han entrat enguany a 1r d'ESO al nostre centre, i a la vegada millorar la convivència i la cohesió social.

Entre d'altres activitats que s'han realitzat al llarg del curs, hi ha el photocall entre les parelles alumne tutor-alumne tutoritzat. Compartim aquí les fotos finalistes del concurs: