•  Reunió de famílies amb tutors, 1r i 2n ESO

• Reunió de famílies amb tutors, 3r i 4t ESO

• Reunió de famílies amb tutors, Batxillerat, FP

Adjuntam el calendari per a la renovació parcial del Consell Escolar.

Amb molta tristesa, lamentem comunicar que el nostre alumne, company i amic Toni Torres Torres ens va deixar ahir 1 d'octubre.

Us informem que s’ha tornat a posar en marxa la CONSULTA JOVE. Aquest servei s'ofereix amb la intenció de donar una resposta professional als dubtes i necessitats dels joves en l'àmbit sanitari.

Els alumnes durant l'etapa secundària passen de ser nens i nenes a adolescents, amb tots els canvis que això suposa.

Moltes vegades tenen dubtes o problemes que ells sols no poden resoldre i acudeixen a amics o internet per trobar una resposta, que no sempre és la més adequada.

La consulta jove és un lloc on trobar assessorament professional de manera confidencial.

A partir de dia 30 de setembre i cada quinze dies, una infermera del centre de salut es desplaçarà a l'IES per tal de que els alumnes que ho desitgin puguin anar a fer una consulta entre les 11h i les 13h.

Els alumnes poden sol·licitar hora al seu tutor/a , al cap d’estudis, o acudir directament a la consulta que està ubicada a l’aula BAT 2 . Les consultes són confidencials i la infermera donarà resposta a la demanda o derivarà el cas on pertoqui.

Les dates previstes per aquest primer trimestre són les següents: 30 de setembre, 7 d’octubre, 4 i 18 de novembre, 2 i 16 de desembre.