NOTA A LES FAMÍLIES SOBRE LA VAGA DEL 9 DE MARÇ

Benvolgudes famílies,

Us informam que demà dijous, 9 de març, hi ha convocada una vaga d’estudiants, de professorat i de personal no docent.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, batxillerat, formació professional bàsica i cicle formatiu de grau mitjà ens han manifestat la seua intenció de sumar-se a la jornada de protesta amb la no assistència a classe aquest dia. Si els vostres fills no assisteixen al centre, sereu vosaltres, els pares i mares, els que decidireu si justificau o no la seua absència. En el cas de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, la normativa no contempla la possibilitat que puguin sumar-se a la protesta.

Pel que fa al professorat, desconeixem la incidència que tendrà aquesta vaga, tot i que alguns professors ja ens han fet saber la seua intenció de sumar-s’hi.

En qualsevol cas, si els vostres fills assisteixen al centre seran atesos encara que no us podem garantir que rebin les classes habituals.

Aprofit l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment,

Sant Llorenç de Balàfia, 8 de març de 2017

Signat: Margalida Marí