Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el proper divendres 23 de juny a les 9:00h a 12.30h. entregarem les notes de la 3a avaluació. Els pares i mares podeu acompanyar els vostres fills o filles a la recollida de notes, i en cas que no vengueu, el tutor entregarà les notes als vostres fills (amb una autorització en el cas dels alumnes de 1r i 2n d'ESO).

Aquest dia no hi ha servei de transport escolar.

Encara que les notes s’entregaran per ordre d’arribada, per evitar una espera massa llarga us recomanam que aquells alumnes amb llinatges compresos entre la A i la G venguin a les 9:00h; entre la H i la M a les 9:30h; entre la N i la S a les 10:00h i entre la T i la Z a les 10.30h.

Si voleu parlar amb algun professor/a o si voleu aclarir qualsevol dubte, tot el professorat serà al centre, el mateix divendres de 9:00h. a 12.30h. i el dilluns 26 de 9:00h a 11:00h.

Com sempre, esperam la vostra assistència i participació i aprofitam l’avinentesa per desitjar-vos que passeu unes bones vacances.

Atentament,

La directora