Com a activitat final del projecte Erasmus + KA1: "On the way to developing new strategies to improve teaching and learning outcomes at IES Balàfia" varem organitzar una exposició que recull les experiències Erasmus de professors al llarg del projecte. En total es varen fer 11 cursos de formació estructurada sobre diferents temes: aprenentatge per projectes, eines TIC i Web a les aules, creativitat en la manera d'ensenyar i dissenyar activitats, treballar amb adolescents, intensius d'anglès i art en el Renaixement. A més vàrem visitar un centre associat a Tori en una visita de "job shadowing" (aprenentatge per observació de bones pràctiques). Tots els cursos i visites es varen fer en anglès a Florència, Torí, Dublí, Cork, Londres i Helsinki. Sens dubte una experiència enriquidora.

Amb l'exposició recollim  també l'experiència Erasmus+ de 4 alumnes de Cicle Formatiu , que per primera vegada varen fer estades de formació en centres de treball a Massa (Itàlia) i a Khiel ( Alemanya). Aquestes pràctiques formen part del projecte: "Euro FP Balears IV: Moving around Europe" gestionat per Conselleria i que continuarà també aquest curs. Qui seran els següests alumnes Erasmus+?

Varem aprofitar la celebració dels Erasmus Days per anunciar els guanyadors del premis de la gimcana del Dia de les Llengües Europees 2019. Enhorabona a tos els guanyadors!!!!!